Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Lider av det klassiske dødsforelsket-syndromet


Gjest G17_Redd

Anbefalte innlegg

Gjest G17_Redd

Jeg har blitt forelsket jeg også (jippi!) og det er supert. Men! Jeg er så forelsket at jeg mister matlysten når jeg tenker på henne, og blir redd og nervøs. Jeg blir helt satt ut og føler meg dårlig hvis noen snakker om henne til meg, for da tenker jeg på henne igjen. Dere vet hvordan det er å være forelsket, så da vet dere hvor mye man tenker på personen. Vet det her er veldig klassisk problem, men er det noe løsning her??? For jeg kan verken la være å tenke på henne, unngå alle som kan nevne henne eller fortsette og være slik som jeg er nå fordi jeg er altfor forelsket! Jeg blir gal (og underernært)! Hjelp meg?

Takker for hjelp fra andre som også har erfart litt for mye forelskelse, eller hvem som helst annen som har gode ideer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du vet vel best selv, men å kalle hverandre kjærester kan hjelpe. Tror du bare må bli vant til hele greia. Etterhvert som dere blir trygge på hverandre, og begynner å krangle om småting så går nok den ny forelska følelsen din litt bort. Men hvis du er så forelska så må du smile istedenfor å kaste opp( vet ikke om du har gjort det) når noen nevner navnet hennes. Treff hverandre regelmessig så blir det nok bedre.

Lenke til kommentar

Jeg er vel enig i at å vente og se vil hjelpe. Jeg er kanskje litt utålmodig. Kanskje det også er så simpelt som at jeg bør, som du sier, heller prøve å smile og ikke være redd for å bli dårlig hver gang jeg tenker på henne.

 

Takk for seriøst svar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...