vihovde Skrevet 29. juni 2003 Skrevet 29. juni 2003 Hva i svarte er det som skjer (se siggen min) Uansett hvilke spill jeg installerer, så kommer denne meldingen opp. Har prøvd med ett annet cd-rom, men til ingen nytte Har fått til BF 1942, men etter en liten stund så rabler det det fullstendig i lyden. Kjøpte meg ett nytt skjermkort Gainward G4 Ti 4800 SE men det hjalp ikke heller. Noen forslag ??? Maskinen detekter cd-rommene i "Min Datamaskin" og i BIOS.
vihovde Skrevet 29. juni 2003 Forfatter Skrevet 29. juni 2003 Hva i svarte er det som skjer (se siggen min) Uansett hvilke spill jeg installerer, så kommer denne meldingen opp. Har prøvd med ett annet cd-rom, men til ingen nytte Har fått til BF 1942, men etter en liten stund så rabler det det fullstendig i lyden. Kjøpte meg ett nytt skjermkort Gainward G4 Ti 4800 SE men det hjalp ikke heller. Noen forslag ???Maskinen detekter cd-rommene i "Min Datamaskin" og i BIOS. Ingen som har noen forslag ?
vaskiZ Skrevet 30. juni 2003 Skrevet 30. juni 2003 Ang. lyden til BF1942, har du oppdaterte drivere til lydkortet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå