Gå til innhold

Tips til små vifter - laaaav støy


n0stra

Anbefalte innlegg

Har en drøss med strømforsyninger i diverse LED moduler som støyer ganske mye. Blant annet pga at de kjører for fullt uten noe form for justering.

 

Tenkte å bytte ut disse og lurte hva som er de mest stillegående blant små vifter nå til dags? Med små mener jeg da diameter, tykkelsen har ikke noe spesielt å si. Tenkte noe rundt 50-80mm +/-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har en drøss med strømforsyninger i diverse LED moduler som støyer ganske mye. Blant annet pga at de kjører for fullt uten noe form for justering.

 

Tenkte å bytte ut disse og lurte hva som er de mest stillegående blant små vifter nå til dags? Med små mener jeg da diameter, tykkelsen har ikke noe spesielt å si. Tenkte noe rundt 50-80mm +/-

 

noctua viftene skal være ganske stille etter hva jeg har lest. de er også relativt dyre. du sier 80-50mm? du kan jo være litt vill og konvertere til en 120mm? eller lar det seg ikke gjøre...?

Lenke til kommentar

Er en ganske lang og tynn strømforsyning, litt lik i størrelse de gamle store eksterne til laptopper for noen år tilbake. Eller forsåvidt lik de som benyttes på xbox360. Altså ikke bare bare å begynne å bygge om :) Siden disse strømforsyningene også er inne i et kabinett er det begrenset med plass.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...