kasza Skrevet 9. november 2010 Skrevet 9. november 2010 Hei, har laget ett oppsett fra digitalimpuls.no Har et Coolermaster HAF X kabinett. Vill dette bli bra? Kan jeg bytte ut noe komponenter? Har ikke mye erfaring med vannkjøling, men har lest mye på nettet, så jeg vet EKWB er bra : ) Takk for alle svar : ) http://i51.tinypic.com/jfyqyr.png
Dr.Satan Skrevet 9. november 2010 Skrevet 9. november 2010 Anbefaler deg å ikke bruke farge i vannkjølinga. Har brukt akkurat den typen blandt annet du har i listen og det skaper mye problemer i form av at det skaper groms og restpartikler som setter seg fast i alle ledd i loopen. Resevoaret ser etter kort tid heller ikke ut etter det stygge skumbelegget har satt seg ved vannflaten. Farge har for min del uansett aldri hatt den effekten jeg så for meg. Fargede slanger er way bedre. Hvis du tenker på CPU blokken så er supreme HF er en av de beste blokkene du får. Hvis WB er den samme som jeg så på i sin tid.
kasza Skrevet 9. november 2010 Forfatter Skrevet 9. november 2010 Anbefaler deg å ikke bruke farge i vannkjølinga. Har brukt akkurat den typen blandt annet du har i listen og det skaper mye problemer i form av at det skaper groms og restpartikler som setter seg fast i alle ledd i loopen. Resevoaret ser etter kort tid heller ikke ut etter det stygge skumbelegget har satt seg ved vannflaten. Farge har for min del uansett aldri hatt den effekten jeg så for meg. Fargede slanger er way bedre. Hvis du tenker på CPU blokken så er supreme HF er en av de beste blokkene du får. Hvis WB er den samme som jeg så på i sin tid. Tusen takk for responsen : ) skal kjøpe http://digitalimpuls.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=35517 istede. vis noen har forslag på en billigere variant så gjerne linke det : ) hadde egentlig ikke tenkt og bruke mere en 3k på vannkjøling. Men vis dette er det billigste jeg kan få en Bra vannkjøling så går jeg for dette oppsettet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå