Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikkje noko problem å lage, egentleg.

Personleg hadde eg nytta det samråd med Google.

 

Få Google til å sjekke lenga frå ei gate til ei anna, og lag ein enkel formel på dét. Resultatet kan reknast ut med fleire ulike språk, men personleg hadde eg nytta PHP då det er dét eg kan best. :)

Google har opne løysingar for å nytte kartdata, og informasjon frå kart på si eige nettside.

Lenke til kommentar

Eg ville nok gjort dette med PHP då det er dét eg kan best og har mest kontroll over. Dessuten tykkjer eg det er greitt å gjøre slike ting opp mot serveren då eg slepp at klokkeslett o.l vart feil dersom tjenar maskinen viser feil tid (berre eit veldig enkelt døme dét).

Men det er ikkje noko problem å gjere noko så enkelt med Javascript trur eg.

Kan du nokon språk? Det kan nok gjerast på dei fleste. Google har omfattande støtte for Javascript til å spytte ut data til ditt prosjekt.

Lenke til kommentar

Hei

 

takker for svar, jeg er ikke skikkelig pro i programmering men skal prøve meg fram, har lagd delen med google map der den kommer fram med km avstanden men delen med pris kalkulatoren ligger jeg bomfast :( har søkt endel på nette men finner ikke noe om noe slikt kalkulator.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q

Jeg holder på å lage en slik priskalkulator nå faktisk, for min egen taxibedrift. Som en annen her nevner er det beste å satse på Google API og PHP. Kommer til å lage den som en modul til rammeverket/CMS Drupal

Lenke til kommentar

Google tilbyr forskjellige kart tjenester dermed er det lett å bruke selve kartet med distanse

 

http://code.google.com/intl/no/apis/maps/documentation/javascript/v2/examples/directions-advanced.html

 

Her er det et eksempel man skriver fra og til adressen og den viser både rute og distanse, så er det å pytte dette i kalkulatoren.

 

Har søkt mye men vanskelig å finne informasjon om hvordan man kan lage slik kalkulator.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...