alex100 Skrevet 28. juni 2003 Forfatter Skrevet 28. juni 2003 Flotte saker, da gjenstår det bare å få FTP serveren i gang! jeg prøvde å starte FTP serveren også! og det gikk! eneste som mangler er det med at jeg må få den til å bruke logg inn boksen også. funker denne: ftp://213.184.216.249 ? hva skjer?
GNUfan Skrevet 28. juni 2003 Skrevet 28. juni 2003 Funker den ja, men for å få opp login-boks må du skru av anonymnous access i proftpd.conf fila.
Solaris Skrevet 28. juni 2003 Skrevet 28. juni 2003 Den fungerer! La igjen en liten hilsen som bevis... Edit: Upload failed! Permition denied. Men det er vel riktig, kun lesetilgang på anonymous
alex100 Skrevet 28. juni 2003 Forfatter Skrevet 28. juni 2003 Funker den ja, men for å få opp login-boks må du skru av anonymnous access i proftpd.conf fila. hva er det jeg må skrive da?
GNUfan Skrevet 28. juni 2003 Skrevet 28. juni 2003 Funker den ja, men for å få opp login-boks må du skru av anonymnous access i proftpd.conf fila. hva er det jeg må skrive da? For å si det sånn, så skal du heller ta vekk noe. Sett en # foran alt mellom <Anonymous ettellerannet> til </Anonymous>
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå