glennm95 Skrevet 1. november 2010 Skrevet 1. november 2010 Hei igjenn! Jeg skal snart selge min stasjonær for ca 5k grunnet skolegang og greier.. http://www.hardware.no/bruktmarked/annonse/17570 Jeg har sett på mange laptoper. og har lagt merke til at Acer Aspire 5738G er gaske populær... er denne grei? eller bare dritt som blir tregere og tregere for hver gang man starter den opp? Dataen blir mest brukt til skole og slike ting.. kommer sikkert til og spille div spill. bla.a Black ops... om jeg ikke får det til ps3 istaden for PC da jeg har forhands bestilt det Mvh Glenn Marcus
zennox Skrevet 1. november 2010 Skrevet 1. november 2010 Gjennomført ræva laptop. Strømledningen sitter løst i maskinen og faller ut hele tiden, med mindre den står på en pult. Black ops kan du bare glemme, er du heldig så får du 10 FPS med alle settings på low. Byggekvaliteten er heller ikke noe å skryte av. I tillegg går den varm utrolig fort, og slår seg av når den blir for varm (dette kommer garantert til å skje når du spiller black ops) Hvis du lurer så sitter jeg å skriver på nevnt maskin as we speak. Skal kvitte meg med den snarest og investere i en laptop av litt kraftigere kaliber. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå