seie Skrevet 30. oktober 2010 Skrevet 30. oktober 2010 hei, Jeg prøver og sette opp en egen server. Men kommer ikke så langt :S så trenger litt hjelp.. jeg har sette opp en vt server før men jeg har aldri hatt detta problemet. se på bilde som jeg har lagt ut.
Märtha og Durex Skrevet 31. oktober 2010 Skrevet 31. oktober 2010 (endret) hei, Jeg prøver og sette opp en egen server. Men kommer ikke så langt :S så trenger litt hjelp.. jeg har sette opp en vt server før men jeg har aldri hatt detta problemet. se på bilde som jeg har lagt ut. I de første linjene av batch-filen står det ventilo_svc i stedet for ventrilo_svc, utelatt en "r". Edit: Trykkfeil Endret 31. oktober 2010 av Professor Farnsworth
seie Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter Skrevet 31. oktober 2010 hei, Jeg prøver og sette opp en egen server. Men kommer ikke så langt :S så trenger litt hjelp.. jeg har sette opp en vt server før men jeg har aldri hatt detta problemet. se på bilde som jeg har lagt ut. I de første linjene av batch-filen står det ventilo_svc i stedet for ventrilo_svc, utelatt en "r". Edit: Trykkfeil Men vet du kordan jeg fikser det?
Märtha og Durex Skrevet 31. oktober 2010 Skrevet 31. oktober 2010 Rediger .bat eller .cmd filen som inneholder kommandoene.
seie Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter Skrevet 31. oktober 2010 Rediger .bat eller .cmd filen som inneholder kommandoene. oki ska teste
seie Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter Skrevet 31. oktober 2010 Rediger .bat eller .cmd filen som inneholder kommandoene. oki ska teste finner ingen .bat eller .cmd med filer som innholder det der :S...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå