Gå til innhold

Videokamera til rundt 15-20 000


Anbefalte innlegg

Hei godtfolk!

 

Ser for tiden etter videokamera som hovedsakelig skal brukes til ski/snowboardfilming. Har fått et budsjett på 15-20 000, så lurte på hva som er ute på markedet. Har allerede sett litt på å kjøpe et brukt Canon xh a1, men hadde vært kanon med litt innspill da jeg ikke helt henger med i hva som er in i videoverdenen om dagen :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har selv et slikt kamera og er storfornøyd. Kameraet kjøpte jeg brukt i mai i år for 18000 kr. Jeg ser nå på finn.no at det er 10-20 eksemplarer til salgs. Du kan sikkert få en meget god pris på den nå. Er du en nybegynner på video? I så fall er ikke dette kameraet for deg. Du kan jo filme på full auto, men da er litt av poenget borte. I så fall vil du få mye mer glede ved å kjøpe et Panasonic HDC-TM700 ellerno og putte på en vidvinkelforsats.

Lenke til kommentar

Jeg har selv et slikt kamera og er storfornøyd. Kameraet kjøpte jeg brukt i mai i år for 18000 kr. Jeg ser nå på finn.no at det er 10-20 eksemplarer til salgs. Du kan sikkert få en meget god pris på den nå. Er du en nybegynner på video? I så fall er ikke dette kameraet for deg. Du kan jo filme på full auto, men da er litt av poenget borte. I så fall vil du få mye mer glede ved å kjøpe et Panasonic HDC-TM700 ellerno og putte på en vidvinkelforsats.

 

Har filmet en god del, men har for det meste filmet med andre sitt utstyr så har aldri fått satt meg inn i videokameraverdenen (har allerede brukt altfor mye tid på å lese meg opp på div. fotoutstyr til at jeg har ork til å gjøre det samme med video). Kort spm. til siden du har kameraet, hvordan er det å filme med frihånd? Tenker på balanse, vekt, bildestabilisering osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...