g@bb@ Skrevet 21. oktober 2010 Skrevet 21. oktober 2010 Heisann. Skal kjøpe meg en Volvo 850 til meg selv i nærmeste fremtid. Har sett på en 850 `94 Turbo / T5 som en på jobben skal selge. Det han har gjort med denne er: - Nylakkert i sommer - Skiftet interiør - Skiftet bakluke - skiftet slitedeler i forstilling - satt på gule koni senkefjærer og dempere - Skiftet bremseklosser og skiver - Skiftet bremseslanger og simring til kamsensor - Skifet olje og oljefilter - Nye dekk 225.35.18 - Vinterdekk med pigg følger med - Volvo "R" orginal felger følger med - Byttet hele understellet - Byttet girkasse - Skiftet kanaler - Rustbehandlet Bilen er gått 263.000 ca. Den er strøken til minste detalj. Så kommer mitt spørsmål: Er dette for dyrt for denne bilen?
Jøtul Skrevet 22. oktober 2010 Skrevet 22. oktober 2010 litt i overkant vil jeg si at det er. det du bør være obs på er at biler som nettopp er lakkerte kan være skumle å kjøpe, da lakken kan skjule begynnende rust/dårlige rustreprasjoner som ikke vil vises før om et år eller to. du kan jo søke etter lignende biler på autodb og finn for å se om du finner noen lignende biler å sammenligne pris med
Kent Touch This Skrevet 22. oktober 2010 Skrevet 22. oktober 2010 Til sammenligning ligger det en 96' T5 med 220.000 på klokka ute til 65.000 + omreg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå