Gjest gjest Skrevet 18. oktober 2010 Skrevet 18. oktober 2010 Jeg poster denne på samliv og relasjoner istedet for mote. Jeg skal løpe 3000 m øl, som innebærer å drikke en øl per runde. Er ved universitetet og en studentgreie. Hva skal jeg stille i, "treningstøy" eller noe casual som det går an å løpe i? Jeg har dessverre ikke mye å velge blant, det står mellom en Adidas treningsbukse omtrent som den her. Ganske baggy. Eller noe som minner om jeans, men som er rimelig trang og litt elastisk. Hadde tenkt å prøve å unngå å drite meg ut ved å være veldig sporty eller den rake motsetningen. Kjenner ingen som skal delta. Jeg heller mot jeans, men det kan hende at den blir ganske jævlig etter å ha løpt noen runder og svetta.
Turtlefence Skrevet 18. oktober 2010 Skrevet 18. oktober 2010 Bare kjør treningstøy. Har aldri deltatt men ville ikke akkurat reagert på at noen stilte i det ved 3000m.
Cognomen Skrevet 18. oktober 2010 Skrevet 18. oktober 2010 Så klart stiller du opp i joggebuksen. Nå har ikke jeg prøvd å springe 3000m iført jeans, men ser for meg at det ikke er noen suksess.
Alex Moran Skrevet 19. oktober 2010 Skrevet 19. oktober 2010 Still opp i noe som egner seg å løpe i, det er alltid en vinner. Som du sier er det å løpe i jeans og bli svett helt for jævlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå