Spenis Skrevet 18. oktober 2010 Skrevet 18. oktober 2010 (endret) Hei, jeg lurer på om du vet om et bra 3D program der man kan lage 3D figurer? (Sylinder, firkanter osv i 3D) Jeg vet om Google Sketchup 6/8 men jeg synes ikke at det var så bra og lurte på om det finnes noe bedre? (Men gratis) Takk på forhånd Endret 18. oktober 2010 av Spenis
k-orm Skrevet 18. oktober 2010 Skrevet 18. oktober 2010 Du har Blender. Har aldri brukt det, og vet ikke om det er "bedre" en Sketchup.
Spenis Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter Skrevet 18. oktober 2010 Du har Blender. Har aldri brukt det, og vet ikke om det er "bedre" en Sketchup. OK, takk Men jeg synes at dette var litt komplisert, Sketchup er lettere og fårstå Men takk likevel
kjelle392 Skrevet 28. august 2011 Skrevet 28. august 2011 Synes ikke du kan sammenligne Blender og Sketchup i det hele tatt, for de har 2 vidt forskjellige bruksområder. Skal du lage figurer så ville jeg gått for Blender, mens rask modellering av arkitektur er nok Sketchup å foretrekke. Du kan jo også importere Sketchupmodeller i Blender om du senere vil tilnærme deg et fotorealistisk resultat.
Gjest medlem-82119 Skrevet 2. september 2011 Skrevet 2. september 2011 Sjekk her: http://www.snapfiles.com/Freeware/gmm/fw3d.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå