Gå til innhold

Chess Connect?

ktt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke Chess Connect, men Chess Business derimot. Er strålende fornøyd med Chess, den månedlige regningen min er nå 2-300 kr. lavere enn hva den var med Sense abbonement. :)

Skrevet

Har Chess Connect, og er strålende fornøyd. Jevnt sett 200-300 kr billigere i måneden enn da jeg hadde Netcom Talk. Kundeservice er også bra (tok meg 15 sek å komme gjennom på tlf i går)

Skrevet

Ja det er bittert!. Byttet til Chess i mai. Tror jeg skal klare å spare noen få kroner selv om det går mye bildemeldinger(mms) om dagen..

Skrevet

Enig, det er så dritfett med MMS. Tror det kan bli farlig i fylla..kommer sikkert til å ta masse bilder og sende...spesielt siden jeg hele tiden får bilder av andre som har telenor/netcom...****** så surt..hadde det ikke vært innmeldingsavgift tror jeg nesten jeg hadde bytta bare pga mms...

Skrevet
Eneste som irriterer er at det ikke er gratis MMS. Hadde digga det max...

:yes::evil:

Har chess connect, og det fungerer glimrende. Har aldri hatt behov for å komme i kontakt med kundeservice... :roll:

Skrevet

Vel, eneste grunnen for å ringe kundeservice var at du må det for å sende mms. De er nødt til å åpne opp abbonementet for det eller noe,.

Skrevet

Jeg leste på forumet her at du måtte ringe til dem for å åpne det, så jeg ringte til kundeservice og spurte. Kundeservice bekreftet at det må du. Tok 2 timer å få det åpnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...