Gå til innhold

Fjerne Facebook hendelse fra HTC Desire


Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat kjøpt meg en HTC Desire, og er enda i utforskningsfasen. Jeg fikk synkronisert kalenderen med min Facebook, slik at alle hendelser på Facebook også kommer på mobilen.

Jeg fikk trykket på "Deltar" på en hendelse, som ble lagret på mobilen og. Men når jeg fjerner hendelsen fra Facebook, så er den fortsatt der på mobilen. Jeg har prøvd å oppdatere kalenderen, men hendelsen er der fortsatt.

 

Har noen en idee til hva jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Q: How to unsync facebook events from my mobile phone calendar

 

A: Menu>Calender>Menu>More>Calenders>Uncheck what ever you don`t want synced.

 

Kilde: http://www.askmefast.com/How_to_unsync_facebook_events_from_htc_calendar-qna279502.html

Det forstod jeg, men jeg ønsker bare å fjerne denne ene Facebook hendelsen.

 

Søkte nettopp etter det samme, og jeg fant ikke svar. Men fant nå tilfeldigvis ut hvordan man gjør det.

Gå inn på valgt hendelse. Nå kan man ikke trykke meny og slett, slik som man er vant til med andre hendelser, men hvis du holder inne meny helt til qwerty-tastaturet kommer opp, og trykker backspace, så får du spørsmål om å slette hendelsen. Snodig at jeg plutselig kom til å teste det :p Men det funker!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Søkte nettopp etter det samme, og jeg fant ikke svar. Men fant nå tilfeldigvis ut hvordan man gjør det.

Gå inn på valgt hendelse. Nå kan man ikke trykke meny og slett, slik som man er vant til med andre hendelser, men hvis du holder inne meny helt til qwerty-tastaturet kommer opp, og trykker backspace, så får du spørsmål om å slette hendelsen. Snodig at jeg plutselig kom til å teste det :p Men det funker!

 

:thumbup: Der var'n. Virka for meg også. Thnx :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...