Gå til innhold

htc desire minnekortproblem


bar10r

Anbefalte innlegg

har kjøpt nytt minnekort 32 g til min htc Desire.Den har de nyeste oppdateringene.

Tok alt jeg hadde på det gamle kortet og kopierte over.

Da jeg puttet inn kortet i telefonen fikk jeg bare frem noe av det som var kopiert.da jeg koblet telefonen til med kabel,obdaget jeg at filene var borte.La de inn på nytt men når en kobler av kabel og skal kikke på filene,videofiler og word filer m.m så er de borte fra kortet.Prøvde å formatere kortet og gjøre alt en gang til,men til ingen nytte.Samme problem.Var å fikk et nytt kort der jeg kjøpte det.Prøvde alt på nytt igjen.Men filene blir borte når kabel kobles på,etter flere forsøk ser jeg at noen av filene er der ,men når kabel puttes på blir filene borte....

 

Noen som har noen tips på hva som kan være feil?

Det står de samme bokstavene på det nyeste kortet som det som fulgte med telefonen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når kortet står i mobilen sier den at den har 31 og et eller anna ledig kapasitet.

Det som er rart er at ikke noe av det en ligger inn blir i kortet.Det sletter seg selv ved innput eller avkobling av kabelen...

Har hatt mange minnekort tidligerer men ingen som har oppført seg slik!

Finnes det noe annet som kan være feil?

 

 

Hvor har du kjøpt kortet? Hvilket fabrikat er det? Tror du har kjøpt "katta-i-sekken". Er trolig et 2 GB kort som er manipulert til å se ut som et 32 GB.

 

http://fakememorysentinel.wordpress.com/2010/09/25/warning-ebay-32gb-tf-memory-card-32g-micro-sd-sdhc-microsdhc-tf-ebay-flash-memory-sellers-welcome-u2010-cheersprice-lucky_days168-ebuyseller88-test-immediately/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...