Gå til innhold

Finne skuespillere til amatørfilm?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enkelt og greit så kan du jo gå til lokalavisen, evnt gjennom forum som her.

 

 

Type mennesker/roller er du ute etter, og hvor skal ting spilles inn, er det snakk om betaling, eller gratis?

 

Problemet er at det er nok mange som ikke gidder å bli med på ting hvis det krever mye tid, og de ikke får betalt for det..

 

Men, hvis det er en del unge folk du behøver, så kan du jo sjekke på filmskole, medialinjer etc?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Ja, hvordan går det egentlig med filmprosjektene dine Frode? Skjer det noe i det hele tatt? :) Har du noen kortfilmsnutter eller teasere etc. tilgjenglig? Hadde vært kult og se! :)

 

Ang. det du spørr om... HVA SLAGS skuespillere er det du trenger? Skal det være "babes", kampsportfolk, ungdommer, gamle, tjukke, tynne, lange folk etc.? Så hvordan du skal finne frem til dem, avhenger av hva slags type folk du leter etter og hvilke rollefigurer du har i filmen(e) din.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg er alt for dårlig til å sjekke denne siden. Skal prøve å skjerpe meg.

 

Jeg er i utgangspunktet ute etter to typer til filmen: folk som kan være med på actionscener, og folk til de mer vanlige rollene.

 

Jeg har mange nesten ferdige småfilmer. Men jeg er så kresen, at jeg synes aldri de blir bra nok til å gis ut. :blush:

 

Men denne serien jeg driver med nå, skal gis ut både på youtube og egen hjemmeside.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 6 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...