Gå til innhold

Kan dere Anbefaling meg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

en ting jeg legger merke til her, er oppbygningen av språket ditt. ser helt forferdelig ut! oppbygningen er kanskje annerledes på tegnespråk, men går du på skole SKAL du ha lært å skrive noenlunde korrekt. moren til en god kamerat av meg er døv, og stavemåten hennes er såogsi perfekt. dere som nå kommer og sier: "åhh, nei han er jo døv OSV." ta en titt på signaturen hans, den er jo ikke påklagelig på noen som helst måte..

 

jeg soner vel 2 ukers ban for dette tenker jeg?

:lol::lol:

Lenke til kommentar
en ting jeg legger merke til her, er oppbygningen av språket ditt. ser helt forferdelig ut! oppbygningen er kanskje annerledes på tegnespråk, men går du på skole SKAL du ha lært å skrive noenlunde korrekt. moren til en god kamerat av meg er døv, og stavemåten hennes er såogsi perfekt. dere som nå kommer og sier: "åhh, nei han er jo døv OSV." ta en titt på signaturen hans, den er jo ikke påklagelig på noen som helst måte..

 

jeg soner vel 2 ukers ban for dette tenker jeg?

:lol::lol:

 

Signatuen er så avgjort påklagelig. Det er også ditt språk. Har du gått på skole, Electr0n? Du later til å tro at du vet hva man skal lære der, skjønt posten din ikke bekrefter denne oppfatningen. Man lærte tidligere også noe om høflighet og forståelse i grunnskolen. Men det gikk deg kanskje hus forbi?

Lenke til kommentar
en ting jeg legger merke til her, er oppbygningen av språket ditt. ser helt forferdelig ut! oppbygningen er kanskje annerledes på tegnespråk, men går du på skole SKAL du ha lært å skrive noenlunde korrekt. moren til en god kamerat av meg er døv, og stavemåten hennes er såogsi perfekt. dere som nå kommer og sier: "åhh, nei han er jo døv OSV." ta en titt på signaturen hans, den er jo ikke påklagelig på noen som helst måte..

 

jeg soner vel 2 ukers ban for dette tenker jeg?

:lol::lol:

 

Signatuen er så avgjort påklagelig. Det er også ditt språk. Har du gått på skole, Electr0n? Du later til å tro at du vet hva man skal lære der, skjønt posten din ikke bekrefter denne oppfatningen. Man lærte tidligere også noe om høflighet og forståelse i grunnskolen. Men det gikk deg kanskje hus forbi?

 

men du skjønte vel hva jeg skrev? hvis ikke har du et alvorlig problem..

later til å tro at jeg vet hva man skal lære der? jeg kan da skrive greit nok, ettersom jeg fikk 5'er på norsk skriftlig eksamen. :lol:

Lenke til kommentar

Hovedkortet ditt er bra nok. Trenger ikke nytt.

 

Til dere andre som sier han må lære norks osv, kanskje han har fått morra eller faren sin til å skrive inn signaturen korrekt?!

Man forstår hva han mener, og det er poenget.

I nettikettet står det klart:

 

En kritiserer aldri andre for skrivefeil eller grammatiske feil. Om spørsmålet er dårlig formulert, spør du fint om posteren kunne være så snill å omformulere spørsmålet.

Lenke til kommentar

 

Til dere andre som sier han må lære norks osv, kanskje han har fått morra eller faren sin til å skrive inn signaturen korrekt?!

Man forstår hva han mener, og det er poenget.

I nettikettet står det klart:

 

En kritiserer aldri andre for skrivefeil eller grammatiske feil. Om spørsmålet er dårlig formulert, spør du fint om posteren kunne være så snill å omformulere spørsmålet.

 

 

Er for mange "sjit-unger" som ikke klarer og holde kjeft, eller legge en diskusjon død her.. venter på det hver gang thomas:) og andre skriver et innlegg, sinnsykt barnslig er det.

Lenke til kommentar

Hvis Asus kortet ditt er gammelt (rev. 1.04) og bare f.eks klarer 189MHz fsb (noe du muligens er misfornøyd med), vil jeg anbefale Abit NF7-S v2.0 som klarer ca. 220 til 230MHz fsb rett ut av boksen. Minne er da viktig, du må ha DDR400 som Twinmos m/Winbond, Geil Golden Dragon eller Corsair XMS.

 

Til alle dere som vil klage over skrivefeil, stedet for dere å gå OT er her.

 

Driter i om vedkommende er døv eller ikke, irrelevant. Bare lei av denne klagingen over skrivefeil, så jeg opprettet en klagemur for det.

Lenke til kommentar

Makan til lettlurte fjols.

 

Det er opplest og vedtatt at denne karen ikke er døv.

 

Det er faktisk utrolig fordomsfullt å anta at en som skriver slik er døv, men det er vel ofte slik at de mest velmenende også er de som fremstår som mest intolerant.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...