notalive Skrevet 13. oktober 2010 Skrevet 13. oktober 2010 (endret) Hei! Det har seg slik at jeg for en tid tilbake forsøkte å avinstallere Solidworks, og der har et eller annet gått galt. Jeg slettet en del programmer og organiserte/slettet ting jeg ikke lengre bruker, og da fant jeg fortsatt solidworks-filene. Jeg forsøkte å avinstallere det via ccleaner og kontrollpanel, men innen suksess. Jeg prøvde så å slette filene manuelt, noe osm tilsynelatende fungerte, men nå når jeg skal installere det på nytt igjen, så får jeg spørsmål om å modifisere, reparere eller noe admin-greier. Mitt spørsmål blir da om det er noen som vet hvordan jeg kan få fjernet de resterende filene som tilhører solidworks slik at jeg kan installere det på nytt igjen? På forhånd takker jeg for svar. Edit: Jeg kjører Windows 7 på en acer 7735zg bærbar pc, hvis det er annen relevant info dere ønsker så si fra. Edit: Jeg har forsøkt å kjøre repareringen jeg får spørsmål om, men det virker ikke. Endret 14. oktober 2010 av notalive
vidarkri Skrevet 13. oktober 2010 Skrevet 13. oktober 2010 Det ligger garantert spor etter programmet i registry som kødder med deg. Mange programmer har også separate program og dokumentområder så det kan være greit å få fjernet også de delene som kan legge seg i Documents & Settings samt en grundig gjennomgang av registry.
notalive Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter Skrevet 13. oktober 2010 Det ligger garantert spor etter programmet i registry som kødder med deg. Mange programmer har også separate program og dokumentområder så det kan være greit å få fjernet også de delene som kan legge seg i Documents & Settings samt en grundig gjennomgang av registry. Hei! Takker for svar. Vel, jeg har klart å lagre alt i registeret i et tekstdokument, og når jeg søker etter solidworks, så finner jeg en god del oppføringer. Blar jeg meg da nedover i registeret og sletter hver oppføring jeg finner? Finner jeg alt som har med solidworks å gjøre ved å søke etter det der? Eller kan det være ting som henger igjen med andre navn også?
notalive Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter Skrevet 14. oktober 2010 Etter å ha søkt opp og slettet en del oppføringer i registeret løste det seg. Takk for hjelpen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå