Gå til innhold

Anbefalte deksel til iPhone 4?


Anbefalte innlegg

Jeg har nylig skaffet meg en iPhone 4 og er svært fornøyd med den så langt.

 

Dekselet jeg kjøpte er greit nok, men jeg er interessert i å vurdere andre deksler. Det jeg har nå er av typen TimeTech ClipOn Hardcover Transparent. Som navnet tilsier er dette et hardt, gjennomsniktig deksel av plast.

 

Jeg er spesielt interessert i følgende typer deksel:

 

- Jeg trenger et deksel som beskytter mot fettflekker og riper, men ikke nødvendigvis mot fall eller veldig harde støt.

- Dekselet bør være tynt (er ikke så interessert i store og klumpete deksel).

- Dekselet bør være gjennomsiktig (av estetiske grunner), men dette er ikke noe krav

- Dekselet må gjerne være av mykt plast, så lenge det sitter godt nok fast

 

Jeg har i det siste hørt litt om at harde deksel kan forårsake skader på baksiden av telefonen (som er dekket av glassplate). Er det noen av dere som har erfaringer med dette? Eller er omfanget av dette blitt overdrevet av media? Er det helt spesielle deksel som er anbefalt for å unngå problemer med bakplaten?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har nylig skaffet meg en iPhone 4 og er svært fornøyd med den så langt.

 

Dekselet jeg kjøpte er greit nok, men jeg er interessert i å vurdere andre deksler. Det jeg har nå er av typen TimeTech ClipOn Hardcover Transparent. Som navnet tilsier er dette et hardt, gjennomsniktig deksel av plast.

 

Jeg er spesielt interessert i følgende typer deksel:

 

- Jeg trenger et deksel som beskytter mot fettflekker og riper, men ikke nødvendigvis mot fall eller veldig harde støt.

- Dekselet bør være tynt (er ikke så interessert i store og klumpete deksel).

- Dekselet bør være gjennomsiktig (av estetiske grunner), men dette er ikke noe krav

- Dekselet må gjerne være av mykt plast, så lenge det sitter godt nok fast

 

Jeg har i det siste hørt litt om at harde deksel kan forårsake skader på baksiden av telefonen (som er dekket av glassplate). Er det noen av dere som har erfaringer med dette? Eller er omfanget av dette blitt overdrevet av media? Er det helt spesielle deksel som er anbefalt for å unngå problemer med bakplaten?

 

Hvorfor deksel?http://www.more-thing.com/ kjøpte denne til iPhone,fulgte også med plastbeskyttelser i pakken..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...