Mordiiii Skrevet 8. oktober 2010 Skrevet 8. oktober 2010 Hei eg trenger hjelp til og velge web hotell eg har prøvd one.com (har for mye sperrer) servetheworld.no (coder virka ikke etter de nye systemet) har og prøvd vps hos dem de var heller ikke stabilt surftown.no (får bare spam på mailen mye) er de noen uten om disse som er bra ønsker og kunne kjøre cron jobber
Deragon Skrevet 8. oktober 2010 Skrevet 8. oktober 2010 Du kan jo prøve alusoft.no Jeg bruker dem selv er Veldig fornøyd dem. Dem har støtte for cron jobber og mye mer. Anbefaler Alusoft på det serkeste, da dem er seriøse i sin jobb. Dem har også online chat support, som jeg selv har sitti og pratet med dem i. Alusoft hjeper deg med en gang du ha et problem. Dem har også en alarm telefon man kan ringe dersom det skulle tilstå poblemer om natten, så dem ordne opp i dette for deg med en gang. 2
Mordiiii Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter Skrevet 9. oktober 2010 Hei, Deragon skal ta og prøve dei håper dem er berde en de andre eg har prøvd
Mordiiii Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter Skrevet 11. oktober 2010 Ja merka de dem er seriøse 2 timer etter eg registrerte bestillingen så var alt oppe med domene og alt di står virkelig for (Rask, Pålitelig og Rimelig Webhosting) snakket og med dei på supporten di hjalp meg med alt
icx Skrevet 28. oktober 2010 Skrevet 28. oktober 2010 Nå er jeg ikke veldig innsatt, men har i hvertfall hatt god erfaring med itpays.no, tidligere powerhost, og vet at mange andre også har gode erfaringer. (brukere fra gamle designsiden.no og kreativia.no) Hadde hjemmeside med forum med 250 brukere og rundt 70 000 inlegg eller noe. Var aldri tregt, og aldri nede i den 3 års perioden den var oppe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå