Sandemann Skrevet 2. oktober 2010 Skrevet 2. oktober 2010 Hei Poden har akkurat fått en Ipod Touch (Gen 4) av mor som har vært i USA. Prøver å skal registere den på itunes, så får jeg beskjed om at jeg ikke er passende til å gjøre det for øyeblikket! Må man ha amerikansk itunes konto for å bruke denne Ipod'n? Har ikke veldig peiling på dette Apple greiene enda:p men håper å lære etter hvert da:) Takker for alle svar
Sandemann Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter Skrevet 2. oktober 2010 Hei Poden har akkurat fått en Ipod Touch (Gen 4) av mor som har vært i USA. Prøver å skal registere den på itunes, så får jeg beskjed om at jeg ikke er passende til å gjøre det for øyeblikket! Må man ha amerikansk itunes konto for å bruke denne Ipod'n? Har ikke veldig peiling på dette Apple greiene enda:p men håper å lære etter hvert da:) Takker for alle svar Har fiksa det:) Måtte bare ikke ha ipoden koblet til....
Il-Sung Skrevet 22. oktober 2010 Skrevet 22. oktober 2010 Man trenger ikke engang ha konto for å bruke den...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå