Gå til innhold

Hoteller i Platanias

Ellie91

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

En venninne og meg har bestemt oss for å reise til Kreta i sommer! Platanias er rettere sakt dit vi vil. Jeg lurte på om noen har erfaringer fra området og hotell annbefalinger! :!:

Vi vil gjerne ha all inclusive men er ikke et must! utover dette er vi ute etter noe hvor man kan ha en kveld på klubber med dansing og fest, :new_woot: men alikevell ha mulighet til å ta en rolig kveld på en resturant..

Er veldig glad for seriøse tillbakemeldinger!

på forhånd takk!!! :thumbup:

Endret av Ellie91
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg må si Jasmin Village var ok. Det er ikke et hotell, det er mer leilighetskompleks.

Det er badebasseng og 24 t resepsjon.

Jeg syns det kun var et utested som var noe for de som ville feste natta lang ;) Husker merkelig nok ikke hva det het...

Det er mange restauranter der.

Jasmin Village finner du sikkert ved å søke på google eller finn.

Hvis dere vurderer andre steder på Kreta vil jeg ikke anbefale å være på BLUE BAY Resort ved agia pelagia. Orker ikke å skrive noe om dem, for merker jeg blir rimelig irritert ;) Jeg hadde iallefall ikke en bra opplevelse av det hotellet...

Dette ble litt på siden, men håper det går bra :)

Håper dere får en knall tur!

Kimis

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg bodde på Jasmin Village i år, og vi endte opp med en liten leilighet hvor vi mått gå gjennom do korridoren for å komme inn til leiligheten vår.. Mulig vi bare var uheldige, men men..

Anbefaler på det sterkeste Blue Dome.

Rett ved stranden, ikke så lang vei å gå for å komme inn til nattklubbene osv.

De som driver restauranten på Blue Dome er ganske sikkert de hyggeligste folkene på hele øya.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...