Gå til innhold

det står mellom 2 pc pakker, hvilken skal jeg velge?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Takk for svar! Så dere vil påstå at du får mer for pengene med et slikt oppsett? : ) Nå skal jeg ikke være kranglete, men hva om jeg sier at jeg vil ha ati kort isteden for nvidia. støtter hovedkortet crossfire?

Ingen ATI kort kan måle seg med GTX 460 sin ytelse/pris og SLI ytelse. Da må du opp i pris. Så enkelt er det. HD 5870 i crossfire er litt bedre, men koster 2000kr mer siden crossfire oppsett ikke skalerer like godt som SLI oppsett.

http://www.techspot.com/review/309-geforce-gtx-460-sli-performance/

Men viss du absolutt skal ha ATI, så støtter hovedkortet både crossfire og SLI

Endret av Bezzzy
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser bra ut, men har du tenkt til å overklokke cpu? I så fall hadde en god kjøler vært å foretrekke ;)

EDIT: Hva slags spill spiller du? 2stk GTX 460 vil være nødvendig viss du prøver deg på for eks. metro 2033 og andre krevende DX 11 spill.

Skrevet

spiller for det meste 1.person shooter : ) som mw2, bad company 2, skal også spille det nye MOH og cod black ops. men spiller jo litt andre spill innemellom. men det er 1person det går mest i da. regner med at dette kortet fungerer bra til dette? kan vel makse instillingene på de fleste av disse spillene? : )

Skrevet

spiller for det meste 1.person shooter : ) som mw2, bad company 2, skal også spille det nye MOH og cod black ops. men spiller jo litt andre spill innemellom. men det er 1person det går mest i da. regner med at dette kortet fungerer bra til dette? kan vel makse instillingene på de fleste av disse spillene? : )

Går nok fint å makse det spillene ja, men du kan alltids søke etter videoer på youtube som har lignende pc specs og spiller spill du har tenkt til å kjøpe. Husk at GTX 460 er fabrikkoverklokke med ganske så mye og kan overklokkes manuelt til det når GTX 470/480 nivå (mellomting)

http://www.techpowerup.com/reviews/MSI/GTX_460_HAWK/31.html

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...