Tafsen Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Visst noko slikt skjer med pc'n min -> Altså at skjermkortet berre slutter å virke uten videre. Går det då under reklamasjon? Eller må eg rekne med å betale for eit nytt skjermkort sida garantien min har gått ut hos Dell? Lenke til kommentar https://www.diskusjon.no/topic/1261815-reklamasjon-ved-hardware-svikt/
War Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Har garantien gått ut så er den vel ute? Det er jo hele poenget med den. Reklamasjonsretten er vanligvis 2 år, men den utvides til 5 år om det er ment at produktet burde holde så lenge. Garanti er et løfte fra en produsent / selger som skal gi deg rettigheter utover forbrukerkjøpsloven. Lenke til kommentar https://www.diskusjon.no/topic/1261815-reklamasjon-ved-hardware-svikt/#findComment-16230407
Tafsen Skrevet 19. september 2010 Forfatter Del Skrevet 19. september 2010 Det er vel forventa at eit skjermkort skal holde lengre enn to år? Lenke til kommentar https://www.diskusjon.no/topic/1261815-reklamasjon-ved-hardware-svikt/#findComment-16230446
War Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Ja, mobil har 5 år. Men nå kan jo du ha driti langt i å rense laptopen så den er full av støv og dør. Har du forsøkt å rense den? Sjekk også om innboforstikringen deres dekker pc. Lenke til kommentar https://www.diskusjon.no/topic/1261815-reklamasjon-ved-hardware-svikt/#findComment-16230486
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå