Gå til innhold

Problem med å innstallere ny driver


BoarderXtrem

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg skulle legge inn ny driver til skjermkortet, men det gikk jo til helvete. brukte driver sweeper. så lastet ned de nye drivernen, men under install så kommer det opp feil meling. driver install mislykkkkkket. Vet ikke hva jeg gjør galt jeg. men snart flyr det pc deler ut av verandaen..

 

Håper noen kan hjelpe meg... det er KRISE

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jeg fikk fikset det. Takk gud. Var nok bare en litt trøtt hjerne som ikke gikk helt som den skulle hehe

Endret av boarderxtrem
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har det som står i signaturen min.

 

Win 7 64bit. 5970+5870 i cf. fjernet alt. å fant 10.8 hotfix. nå funker det. men når jeg starter win å kommer inn i desktop så er ikke skjermbide dratt ut eller fyller ikke skjermen. Starter CCC å da hopper den ut å fyller ut resten. jeg hadde 10.6 drivern før å hadde ikke noe prob med den. så kan hende jeg tar å tester den igjen. Men vet ikke om andre har hatt det samme problemet..

Lenke til kommentar

Opplevde sjølv problem ved oppdateringa frå 10.6 til 10.8 Med (Win 7 64bit og 4850). Som eg har gjort tidlegare ved oppdatering av CCC. Resultatet vart blåskjerm kor eg måtte gå via sikkerheitsmodus og gjennopprette systemet! Las i eit eller anna forum om at nøkkelen er å finne den rett versjonen. Går du til ati.com og henter den der får du ikkje så mange valg som ved å gå via Sapphiretech.com Alle desse CCC oppdateringane unzipper fyst til mappa C:\ATI\Support. Der kunne eg sjå at den eg nettopp hadde installert hadde anna navn enn den eg vellukka hadde installert i juni (Sjå printscreen og den innringa pakken eg hadde henta frå ati.com - og som sikkert ikkje var 64bit)

 

Skreiv difor denne bruksanvisninga til meg sjølv for neste oppdatering av CCC:

  1. Bruk win's avinstallering og via ATI installeringsprogram fjerne/avinstallere gamal versjon.
  2. Restart PC.
  3. Gå via Sapphiretech.com og >Download, >Graphic Card >PCI-E >Sapphie hd 4850 og "512 mb gddr2 PCI-E Dual Slot Fansink".
  4. Installer og restart.

Dei to siste valga må du sjølvsagt endre til din spesifikasjon.

Lykke til!

post-112157-1284636744,3853_thumb.png

Endret av Dabola
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...