Gå til innhold

Kjøpe nytt webkamera snart. Tips?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte et Logitech HD webcam C510 for noen uker siden. Kameraet fungerer bra og har fleksibel fot som gjør det egnet til å festes til laptop eller kamerastativ.

 

Modellen over denne koster over dobbelt så mye. Til gjengjeld har toppmodellen (C910) glasslinse (og ikke plast) og har litt bedre oppløsning. Men dette ser jeg ikke som noe viktig.

 

Det lyser oransje når kameraet er i bruk. Dette kan være greit å vite. Mikrofonen har også grei kvalitet, men jeg har ikke fått testet dette skikkelig.

 

Kort fortalt så er dette et godt kamera for den lave prisen. Jeg bruker forresten Windows 7 64-bit. Mitt gamle Logitech webkamera hadde ikke støtte for dette.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg må også ha nytt webcamera. Lurer på om jeg skal kjøpe Logitech HD Webcam C510 eller LOGITECH WEBCAM PRO 9000 II? Hvilket av disse er det beste, og vil jeg bli mest fornøyd med? Noen som evnt har noe annet enn disse to å anbefale?

 

Jeg kjøpte et Logitech HD webcam C510 for noen uker siden. Kameraet fungerer bra og har fleksibel fot som gjør det egnet til å festes til laptop eller kamerastativ.

 

Modellen over denne koster over dobbelt så mye. Til gjengjeld har toppmodellen (C910) glasslinse (og ikke plast) og har litt bedre oppløsning. Men dette ser jeg ikke som noe viktig.

 

Det lyser oransje når kameraet er i bruk. Dette kan være greit å vite. Mikrofonen har også grei kvalitet, men jeg har ikke fått testet dette skikkelig.

 

Kort fortalt så er dette et godt kamera for den lave prisen. Jeg bruker forresten Windows 7 64-bit. Mitt gamle Logitech webkamera hadde ikke støtte for dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...