Gjest Foturama Skrevet 14. september 2010 Skrevet 14. september 2010 Hei Jeg har fått en stram (og dermed vond) muskel under den ene foten. Muskelen ligger på innsida av foten, går fra stortåa mot hælen, og skal visstnok være den muskelen som tar i mot når man setter ned foten når man går. Kan noen gi meg et eller annet tips for hva jeg kan gjøre for å få løsne den litt opp? Hva som helst, nye sko, utstyr, behandling, øvelser osv. Har av og til problemer med å gå på grunn av det, så skulle gjerne hatt litt hjelp (Ps: Har allerede vært hos fysioterapeut, men hun kan ikke noe annet enn å gi meg noen tøyeøvelser som ikke hjelper.)
Daskeladden Skrevet 14. september 2010 Skrevet 14. september 2010 Går du mye med sko med flat såle? jeg merker at jeg får vondt i foten av det. Du kan prøve å gå med et par joggesko
Gjest Foturama Skrevet 14. september 2010 Skrevet 14. september 2010 Har prøvd med både joggesko, fjellstøvler og andre. Men merker liten forskjell.
Vikestart Skrevet 14. september 2010 Skrevet 14. september 2010 Det finnes sånne spesielle "vannsåler" man kan få kjøpt. Du kan prøve det. Moren min selger det på helsekostbutikken sin. Utrolig deilig å ha i skoa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå