Gå til innhold

Smart Telefon Desire SD kort error! "Mounted ReadOnly!"


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har en HTC Desire.

Har nyeste oppdatering og alt det der.

 

I dag så fikk jeg plutselig en error uten videre som sa "Mounted ReadOnly!" Jeg vet ikke hva dette betyr eller hva jeg kan gjøre med det!? Jeg kan blant annet ikke ta bilder eller se på bilder jeg har tatt.

Utrolig irriterende at det skal være så mye buggs med en så ny og dyr telefon!!!!

 

Kan noen være så snill å hjelpe meg med problemet asap? :)

 

Takker for fremtidige svar!

 

 

:: Lurer også på om noen kan forklare hvorfor det veldig ofte kommer opp sånne "tving lukking" vinduer? ::

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei. Jeg har en HTC Desire.

Har nyeste oppdatering og alt det der.

 

I dag så fikk jeg plutselig en error uten videre som sa "Mounted ReadOnly!" Jeg vet ikke hva dette betyr eller hva jeg kan gjøre med det!? Jeg kan blant annet ikke ta bilder eller se på bilder jeg har tatt.

Utrolig irriterende at det skal være så mye buggs med en så ny og dyr telefon!!!!

 

Kan noen være så snill å hjelpe meg med problemet asap? :)

 

Takker for fremtidige svar!

 

 

:: Lurer også på om noen kan forklare hvorfor det veldig ofte kommer opp sånne "tving lukking" vinduer? ::

 

Ut fra det du sier så virker det som om det er et problem med minnekortet. Hvilket minnekort bruker du?

Lenke til kommentar

Jeg har en kolega med samme mobil, han fikk også samme feil for noen uker siden. Han tok ut bateriet og satte det inn og alt funka igjen. Tving lukking kan jeg ikke hjelpe deg med :(

 

Gjorde det samme, det hjalp ikke....

 

Hei. Jeg har en HTC Desire.

Har nyeste oppdatering og alt det der.

 

I dag så fikk jeg plutselig en error uten videre som sa "Mounted ReadOnly!" Jeg vet ikke hva dette betyr eller hva jeg kan gjøre med det!? Jeg kan blant annet ikke ta bilder eller se på bilder jeg har tatt.

Utrolig irriterende at det skal være så mye buggs med en så ny og dyr telefon!!!!

 

Kan noen være så snill å hjelpe meg med problemet asap? :)

 

Takker for fremtidige svar!

 

 

:: Lurer også på om noen kan forklare hvorfor det veldig ofte kommer opp sånne "tving lukking" vinduer? ::

 

Ut fra det du sier så virker det som om det er et problem med minnekortet. Hvilket minnekort bruker du?

 

Et micro SD kort som fulgte med når jeg kjøpte den

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...