Tom-Stian Skrevet 12. september 2010 Skrevet 12. september 2010 (endret) Hei! Jeg og en kompis har 2 stk PS3 på rommet hans som vi skal spille online på, han har en flat skjerm HD tv, mens jeg har tenkt å bruke bærbaren min som skjerm. Spørsmålet mitt er som følgende, kan jeg trekke en HDMI kabel fra min PS3 og opp til laptopen min for å bruke laptopen som skjerm? Har en HDMI inngang på laptopen. (eller er det en utgang?) Er dette mulig? : D Endret 12. september 2010 av Tom-Stian
Seifenblase Skrevet 12. september 2010 Skrevet 12. september 2010 Hei! Jeg og en kompis har 2 stk PS3 på rommet hans som vi skal spille online på, han har en flat skjerm HD tv, mens jeg har tenkt å bruke bærbaren min som skjerm. Spørsmålet mitt er som følgende, kan jeg trekke en HDMI kabel fra min PS3 og opp til laptopen min for å bruke laptopen som skjerm? Har en HDMI inngang på laptopen. (eller er det en utgang?) Er dette mulig? : D Dette vil nok ikke være mulig. HDMI-porten på laptopen din er en utgang, ikke inngang.
Tom-Stian Skrevet 12. september 2010 Forfatter Skrevet 12. september 2010 Det var som f&?#!! Da vet jeg det! takker! : D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå