Gå til innhold

Hvilken PC bør jeg velge?

Dorris32

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på å kjøpe meg en ny bærbar pc, men hva skal jeg velge? Har kikket på disse denne: ASUS X5DIJ 15.6" HD og denne: ASUS X70IJ 17.3" HD+ LED

Nå er jeg veldig grønn så data, kan minimalt, derfor trenger jeg litt hjelp. :)

Pc'n skal brukes til surfing på nett, litt spilling, bildebahandlig, word. En vanlig hjemme pc kan man vel si. Burde jeg velge en av disse over eller noe heeeelt annet? :hmm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Asus lager noen av de beste maskinene på markedet så kvalitetsmessig så får du ikke gått feil.

Skal du spille nye titler så er minimum skjermkort HD5650/5730, cpu er ikke så viktig for spillytelse men skal du bruke maskinen til tyngre ting eller multitasking så er det ikke ueffent å velge en god cpu også.

De maskinen du linker er helt greie kontormaskiner som klarer å spille film, til spill derimot så er de ikke bra nok som nevnt over.

ASUS X64JA 16" HD Radeon HD5730,Core i3-350M,4GB RAM,640GB HDD,DVD±RW,kamera,BT,W7 Home, pris 6990kr på tilbud er en maskin som klarer å dra alt av nye titler i medium innstillinger. Cpuen er også grei nok til vanlig bruk. Skal du opp et hakk på cpu så stiger prisen ganske kraftig. i3-350 er også ekstremt mye bedre enn cpuene i de maskinene du har linket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...