Gå til innhold

Musikk: Pop - Vintersanger


Anbefalte innlegg

Hei igjen folkens.

Jeg har et par vinterviser å vise til denne gangen. Laget begge iløpet av den siste uken. Jeg mener altså ikke å bryte ned sommerstemningen til folk og rope ut at sommeren snart er over, men heller forberede lytterene til vinteren på en positiv og humoristisk måte. Det ville jo være dumt av meg å lage vår- eller sommersanger nå i og med at det i skrivende stund er høsten, men jeg tenker jo også på at denne tråden vil bli liggende her, og vips så er det vinter. Så velkommen til deg som leser denne tråden midt på vinteren, denne tråden passer din årstid :) men til dere andre også:

 

Her er mine to rykende ferske vinterlåter

- Vintertider

- Snøballkrig

 

Den første laget jeg for 4 dager siden, og syntes den ble ganske fin. Se for dere snølandskaper mens dere hører strykerene mot slutten.

Låt nummer to laget jeg rett i stad, så den har ikke sunket inn helt enda :)

Enjoy :)

 

Her finner dere all min musikk:

- www.dronjom.tk

(Har for lengst passert 150 låter)

 

Med vennlig hilsen

Daniel :)

Endret av dronjom
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

åh dæven. det første jeg tenkte var dæven, nerd! vintertider altså. har du spilt inn keyboard

samtidig som vokalen? du burde øve på vokalen, spille inn musikken først og ta flere

"takes" med vokal hvor du øver og prøver å bruke stemmen din så best du kan. en jeg kjenner

sa at et øre for lyd kan trenes opp, og det er det jeg synes du burde lære deg.

 

jeg har kanskje svart seint i forhold til dato for posting, men, vel, tja bedre sent enn aldri?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

vokalen på snøballkrig var ille. har mine tvil på at du var seriøs med det, sorry.

 

ja snøballkrig var vel litt useriøs, en greie jeg laget fort. Det var jo mest Vintertider jeg mente å vise her. Synes du den var like dårlig og falsk? Jeg er jo mer en komponist enn artist da. Takk for svar på tråden. Bedre sent enn aldri ja :)

 

Jeg vet jeg er dårlig å synge, men jeg vil ikke la det stoppe meg å lage sanger. Om jeg lager sanger som ikke er ment for meg å fremføre så spiller det jo ingen rolle om jeg kan synge eller ikke i utgangspunktet. Men jeg skal trene for å bli bedre.

Endret av dronjom
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...