kine5689 Skrevet 4. september 2010 Skrevet 4. september 2010 Hei jeg trenger hjelp! Jeg trenger en god bærbar som jeg kan kjøre Archi Cad 14, Revit, Indesign Photoshop ol. Den skal brukes til skole bruk (konstant jobbing). Jeg er og avhengig av at pcen takler store rendringer. Kan noen hjelpe meg? Jeg har sett litt på: ASUS N73Jn 17.3" HD+ LED Acer Aspire 5943G 15.6" HD LED ASUS X64JA 16" HD http://www.komplett.no/k/kcp.aspx?sku=597931&sku=598374&sku=586017 Helt ærlig så har jeg liten peiling på hva som er bra for tiden, så jeg blir veldig gla for litt hjelp av de som kan d!
thomit Skrevet 4. september 2010 Skrevet 4. september 2010 (endret) Siden du skal drive med rendering bør du se bort i fra Core i3 prosessor i hvertfall. Helst skulle du hatt en Core i7 720QM eller bedre, 4Gb Ram eller mer. Synes du skal vurdere Multicom Xishan W760 , Multicom Compal NBLB2 , av de jeg kjenner til som kan konfigureres med sånn hardware uten at det blir alt for dyrt. Multicom Xishan T5100 er også en interresant nykommer, med dockingstasjon m/ Quadro FX880 og greier ... skulle passe finfint for mange som driver med grafisk arbeide, men da ville jeg gått for Core i7 prosessoren på den. Kanskje litt i dyreste laget? I den prisklassen finnes også et par Lenovo Thinkpad i T-serien, med Quadro kort. Jeg antar at du kjenner til fordelen med Nvidia Quadro eller AMD FirePro-kort til denslags arbeid? Endret 4. september 2010 av thomit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå