tharshan Skrevet 4. september 2010 Skrevet 4. september 2010 Fekk den nye laptopen min idag. Prøvde først å koble til det trådløse. Det står at den er tilkobla, men det "kartet" står det at nettverket er uidentifisert og ingen internett-tilgang. Ved feilsøking står det at sikkerhetsnøkkelen er feil og ip-konfigurasjonen er feil. Sikkerhetsnøkkelen er eg 100% sikker på at er rett. ip-komfigurasjonen står på automatisk. Når eg koblar til med kablen, så får eg same meldinga, men at berre ip-konfigurasjonen er feil. Nokon som kan hjelpe meg? Nettet fungerer ellers på stasjonære og iphonen.
Data-Geir Skrevet 7. september 2010 Skrevet 7. september 2010 Er det mac-adressefiltrering på den trådløse enheten?
tharshan Skrevet 8. september 2010 Forfatter Skrevet 8. september 2010 Er det mac-adressefiltrering på den trådløse enheten? Veit ikkje. Korleis finner eg ut av det?
vidarkri Skrevet 8. september 2010 Skrevet 8. september 2010 Logger deg på routeren ved å skrive f.eks 192.168.1.1 i en nettleser, du må ha login info på routeren for å komme deg inn men det regner jeg med at du har.
tharshan Skrevet 8. september 2010 Forfatter Skrevet 8. september 2010 Logger deg på routeren ved å skrive f.eks 192.168.1.1 i en nettleser, du må ha login info på routeren for å komme deg inn men det regner jeg med at du har. Var på skulen, og då kobla den seg fint på nettet der. Prøvde deretter heime, og då gjekk :S Jaja, det virka iallefall Takker for hjelpa!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå