Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Får ikke installert nye programmer på min Acer Laptop (Virus?)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei, det har ikke vært noe stort problem tidligere da jeg ikke har hatt så stort behov for å legge inn nye programmer.

Men nå skal jeg smekke inn Norton Antivirus program, og da kommer jeg ikke lenger en halvveis i installeringsprossessen før jeg får feilmelding om at det er et problem og at jeg må klikke for å lese om det på nettet.

Da jeg åpner siden i IE: Får jeg feilmeldingen: www.Eksempel.com/no er ikke konfigurert for å opprette tilkobling på porten World wide web- tjenesten HTTP på denne maskinen. Kontroller konfigurasjon av proxy-serveren på denne datamaskinen.

Det skal også nevnes at jeg muligens tror jeg hadde et virus som slo ut Firefox ( Hovednettleseren) og IE, jeg fikk dog fikset Firefoxen, men IE brydde jeg meg ikke om. Jeg har også prøvd å legge inn Spotify før, med dette problemet, også da fikk jeg samme problemet, nesten fullført installasjonen før jeg fikk melding om at jeg ikke har tilgang til å installere programmer på denne pcn. (Da sitter jeg på den eneste kontoen som er på denne pcn, altså Admin, kontoen.)

Noen tips/forslag til hvordan jeg kan løse denne floken?

På forhånd takk

- Marius

Edit: PCn kjører med Windows Vista.

Endret av msparco

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...