Gå til innhold

Lord of the rings: Online, Gratis?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har hørt noen rykter og sjekket det ut. Men skjønner ikke ehlt greia, er det sånn at LOTR online blir gratis å spille, så for folk med gammel account kan bare logge seg på uten å ha betalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her står alt du trenger å vite.

Man kan logge inn og spille gratis, men det er visse begrensninger hvis man velger å ikke betale. Det meste skal være forklart på linken ovenfor. :)

• 2 måneder senere...
Skrevet (endret)

Bump :)

Kjekt å få inn nye folk. Lav områdene strømmer med folk og det sosiale aspekten av spillet er på topp!

Liker den nye Dx11 looken som spillet har (Vannet er den merkbare forskjellen)...

Sjekk det ut da ;)

Endret av HebnesO
  • 2 uker senere...
Skrevet

Jeg betalte abonnement for spillet tidligere, men gadd ikke det mer nå siden det er gratis å ha premium account. Men nå får jeg ikke tatt en eneste quest i moria og jeg har jo kjøpt og betalt moria pakka når den kom ut??? Det står jo her at det skal fremdeles være tilgjengelig for meg, wtf?

I purchased the Mines of Moria™ Expansion and/or the Siege of Mirkwood™ Expansion. Can I still access this content? Will I still be able to play my Rune-keeper or Warden characters? What if I unsubscribe?

(Last updated: 04-06-2010 06:34:48)

When LOTRO Free-to-Play becomes available you will still be able to access the content and features of any expansions you have previously purchased. Whether you are a VIP or a Premium player, the content and features of these expansions will be available to you in their entirety.

If you decide not to join the VIP program or decide to downgrade to Premium player status, the content and features of these expansions will still be available to you. You will still be able to play your Rune-keeper and Warden characters as long as they are in character slots you have selected or have unlocked by visiting the LOTRO Store.

Skrevet (endret)

Jeg betalte abonnement for spillet tidligere, men gadd ikke det mer nå siden det er gratis å ha premium account.

Der tar du meget feil. Det er ikke gratis å ha Premium Account. Det finnest 3 forskjellige accounter: VIP Account, Premium Account og Free Account.

Det er forskjellige begrensinger til hvilken account du har. VIP accounten er ikke begrenset i det hele tatt, premium accounten er minimalt begrenset, mens Free account er mer begrenset.

Følg linken for å se begrensingene

Endret av AnonymousSuit
Skrevet

For å få en premium-konto så må man på ett tidspunkt ha brukt penger på spillet. For nye kontoer så vil disse bli oppgradert til premium hvis man bruker penger på lotro store eller kjøper spilletid. I så måte er det gratis å ha en premium-konto, men ikke gratis å oppgradere til premium fra en helt ny konto. En premium-konto er fortsatt en gratiskonto (mao. ingen månedlige betalinger).

@RBKhater

Du kan se om Moria er registrert på kontoen din ved å sjekke cogaccounts-siden din. Det skal da være ett blått bilde av coveret til Moria i oversikten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...