Gå til innhold

'Darkest Hour' - Diskusjon og pratetråd


Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Project Blitzkrieg

 

'Project Blitzkrieg' er et nytt strategi spill, som tar til fra 1914 til 1963, er blitt annonsert.

 

Det er ikke så mye informasjon som er blitt utgitt, men noen features er det:

 

- Både korte og lange scenarior som lar deg spille de mørkeste timene av 20 århunderet, fra første verdenskrig til starten av den kalde krigen.

- Et helt nytt kart, som er redesignet for mer detaljer og både strategiske og taktiske muligheter

- En ny A.I, som er klar til å svare på hundrevis av forskjellige muligheter/situasjoner.

- Alle features kan modifiseres i text filer...og mye mer...

 

Spillet skal være tilgjengelig fra slutten av 2010 og begynnelsen av 2011.

 

Følg Project Blitzkrieg på Strategium forum.

Endret av Sibirske
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Darkest Hour Introduction

 

3ed2e18c6b3fc6fce2beaff63e28b.png

 

5189e25f79466e905e39dccfe0a7f.png 00ee4e8dc8363245b99a807a74220.png

 

 

By fans, for the fans,

 

 

 

Darkest Hour is the new real-time grand strategy game published by Paradox Interactive.

Here are a few more informations about it.

 

 

Fast facts :

 

- Short and grand campaigns will allow to play during the darkest hours of XXth century, from the Great War

to the premises of Cold War.

- An entire world map drawn to allow both strategic and tactic opportunities.

- A dynamic diplomatic system where the player has a real impact on the course of events.

- An innovative artificial intelligence that is able to react to hundreds of different situations.

- Huge room for user modifications through text files...and a LOT more...

 

The game should be available by the end of 2010.

 

 

 

 

Our team is composed of four main developers : Martin, Björn, Christian and me (Rayan).

Each of us has an area of expertise, be it programing, map development, database research or AI coding.

A lot of contributors (more than 30, including Niklas, Eric, Damien, Steve, Robert and many others) are also helping us

with concepts, feedbacks, historical advices and play-testing.

Most of them are very well known here and can claim a modding background on Paradox games.

 

Thus, you can easily understand how this project is mostly done by fans and that our philosophy is that players should

have a large implication in games development and enhancement.

We will therefore be looking forward to welcoming even more members of the community into our team.

 

 

 

Follow Darkest Hour and grab exclusive informations from our Facebook page, the Strategium page and our

Twitter account.

Screenshots will be revealed there throughout the day.

Endret av Sibirske

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...