Sibirske Skrevet 30. august 2010 Skrevet 30. august 2010 (endret) Project Blitzkrieg 'Project Blitzkrieg' er et nytt strategi spill, som tar til fra 1914 til 1963, er blitt annonsert. Det er ikke så mye informasjon som er blitt utgitt, men noen features er det: - Både korte og lange scenarior som lar deg spille de mørkeste timene av 20 århunderet, fra første verdenskrig til starten av den kalde krigen. - Et helt nytt kart, som er redesignet for mer detaljer og både strategiske og taktiske muligheter - En ny A.I, som er klar til å svare på hundrevis av forskjellige muligheter/situasjoner. - Alle features kan modifiseres i text filer...og mye mer... Spillet skal være tilgjengelig fra slutten av 2010 og begynnelsen av 2011. Følg Project Blitzkrieg på Strategium forum. Endret 13. september 2010 av Sibirske
Sibirske Skrevet 13. september 2010 Forfatter Skrevet 13. september 2010 (endret) Darkest Hour Introduction By fans, for the fans, Darkest Hour is the new real-time grand strategy game published by Paradox Interactive. Here are a few more informations about it. Fast facts : - Short and grand campaigns will allow to play during the darkest hours of XXth century, from the Great War to the premises of Cold War. - An entire world map drawn to allow both strategic and tactic opportunities. - A dynamic diplomatic system where the player has a real impact on the course of events. - An innovative artificial intelligence that is able to react to hundreds of different situations. - Huge room for user modifications through text files...and a LOT more... The game should be available by the end of 2010. Our team is composed of four main developers : Martin, Björn, Christian and me (Rayan). Each of us has an area of expertise, be it programing, map development, database research or AI coding. A lot of contributors (more than 30, including Niklas, Eric, Damien, Steve, Robert and many others) are also helping us with concepts, feedbacks, historical advices and play-testing. Most of them are very well known here and can claim a modding background on Paradox games. Thus, you can easily understand how this project is mostly done by fans and that our philosophy is that players should have a large implication in games development and enhancement. We will therefore be looking forward to welcoming even more members of the community into our team. Follow Darkest Hour and grab exclusive informations from our Facebook page, the Strategium page and our Twitter account. Screenshots will be revealed there throughout the day. Endret 13. september 2010 av Sibirske
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå