Svenn1 Skrevet 29. august 2010 Skrevet 29. august 2010 Passer disse delene sammen? Om ikke vær grei å si ifra :] Btw om du mener noen av delene er for dårlig, og kan erstattes med en bedre komponent i samme prisklasse, si ifra der og! :PPP takker for hjelp..
Svenn1 Skrevet 29. august 2010 Forfatter Skrevet 29. august 2010 Bare lurer på om delen passer, slik at jeg kan bestille det
Svenn1 Skrevet 29. august 2010 Forfatter Skrevet 29. august 2010 Hva med kabinettet mitt? Det har ingen vifter, gjør det noe?
gaasart Skrevet 29. august 2010 Skrevet 29. august 2010 Hvis det ikke følger med vifter, ville jeg sterkt anbefale å investere noen for å fylle fan slots. Hvis du bare lar det stå uten luftgjennomstrømming, kommer det til å bli småvarmt. Dette vil medføre til VESENTLIG mer støy fra både cpu- og gpu-vifte, spesielt om du kjører stock løsning på begge. Legg noen hundrelapper i 3 vifter med følgende størrelser: 1x140mm intake i front 1x80mm intake i sidedøra 1x92mm exhaust bak Når det gjelder HVILKE vifter, er jeg ikke rett mann å spørre. Du får heller sammenligne luftstrøm/lydnivå på forskjellige modeller, og i den prisklassen du føler er overkommelig. Er selv stor fan av Noctua; stillegående, dytter mye luft selv på lav rpm og de er ikke for flashy. Dessverre er de blandt de dyrere løsningene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå