Gå til innhold

Ny multifunksjons printer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha en ny skriver , og er ikke oppdatert i det hele tatt hva som rejerer markete , Har enkle kritterer.

- Pris 1000-1500kr

- Tråløst nettverk

- Billige patroner

- Grei kvalitet overalt.

håper noen har noe og anbefale , takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Skal ha en ny skriver , og er ikke oppdatert i det hele tatt hva som rejerer markete , Har enkle kritterer.

- Pris 1000-1500kr

- Tråløst nettverk

- Billige patroner

- Grei kvalitet overalt.

håper noen har noe og anbefale , takk

Hei.

Nylig kjøpte jeg meg en ny blekkprinter med multifunksjonalitet med akkurat samme kriteriene som deg. Tidligere har jeg alltid sverget til Canon, men denne gangen valgte jeg en annet merke; nemlig Lexmark. Modellen jeg har skaffet er Lexmark S605 som har profil som en vanlig printer (dog noe større), støtter wifi, har scanne/kopi-funksjon og printing. Blekkpatronene er drøye i bruk og koster ikke all verden. De finnes i vanlig størrelse og i XL- versjoner som naturligvis er noe dyrere, men som lønner seg på sikt.

Alt i alt er jeg meget fornøyd med printeren som forøvrig har en stor fargeskjerm med touchfunksjon. Dette gjør den veldig lett å bruke.

Canon er også et alternativ med sin Pixma MP640. Hvor bra denne er vs. Lexmark vet jeg ikke, men det sies at Canon er noe bedre på fotoutskrifter ved bruk av deres egenproduserte fotopapir.

Endret av kaffegruff
Skrevet

"Det finnes billige uoriginale patroner til den."

All min erfaring med uorginale patroner tilsier at det er noe møkk. Kjøp heller orginalt fra første stund.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...