Gå til innhold

Gamer pc til denne prisen! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei, ville bare lage en billig gamer pc, som tåler det meste? Denne pcn klarer vel å kjøre Cs, Gta iv, Bf ? Denne pcn er bygd på komplett

'' komplett crazy gamer ''

Kunne dere fikset på pcn? Har os fra før av btw: Prisen må ikke overstige 4500 Pga jeg er student med trangt budsjett

post-177420-1282947098,4553_thumb.jpg

post-177420-1282947108,9814_thumb.jpg

Her har du pcn, Jeg har os fra før av så det trenger ikke addes.

Kunne trengt hjelp av en ekspert, hvis du mener at noen av disse delene kunne vært fikset på , så gjør det! :D Prisen må ikke overstige 4500

Endret av Muggost
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn, fikset det nå, takker VELDIG! for hjelpen setter utrolig stor pris på det. Lar dere eksperter komme til ordet :]

Skrevet

Vi kan gjøre det litt enklere, du kunne hjulpet meg å bygd pcn via dustinhome elns?

En pc som kjører de fleste spill på full grafikk. En pc som tåler en støyt. Max pris 4500

Skrevet (endret)

:whistle:

Jeg er sånn generellt enig med mesteparten her (fikk ikke tid til å sette opp eget forslag), men jeg tror jeg ville vurdert å legge på et par hundre ekstra for f.eks. et GTX 460 kort i stedet for 5750 kortet. 460 er betydelig raskere, og den billigste jeg finner i prisguiden er bare 200kr mer.

Forskjellen i ytelse kan du se nærmere på her:

http://www.fudzilla.com/home/reviews/reviews/hd-5750-512mb-crossfirex-pitted-against-gtx-460-part-2/page-3

En i3 prosessor kunne også vært et godt alternativ, men i og med at budsjettet er så stramt så er dette prosessor/hovedkort valget et godt kompromiss.

-Stigma

Endret av Stigma
Skrevet (endret)

stemmå det gtx460 er bedre, men

max pris 4500

Endret av Gjest
Skrevet

Fint om du kunne holdt deg til en tråd altså.

Hvis du absolutt ikke kan gå over 4500, ville jeg bare ventet til jeg var deg. Det er ikke så super mye å skryte av med en gamer til 4500, dog det vil jo duge til medium på de fleste spill.

Hadde du spart opp til 460 GTX ville saken vært en annen

Skrevet

Fint om du kunne holdt deg til en tråd altså.

Hvis du absolutt ikke kan gå over 4500, ville jeg bare ventet til jeg var deg. Det er ikke så super mye å skryte av med en gamer til 4500, dog det vil jo duge til medium på de fleste spill.

Hadde du spart opp til 460 GTX ville saken vært en annen

Enig. selv om det er vanskelig å skvise inn en 460 og likevel komme teknisk sett under 4500 så tror jeg det er det bedre valget. Med en 460 på plass i et slikt system dog så vil det være en ganske så heftig gamer maskin i grunn. Det vil ikke være mye den ikke kan dra av nåværende spill på maks eller nesten maks. Det er i grunnen ikke så fryktelig mye mer ytelse du ville fått ut av det om du kastet et par tusen ekstra inn i CPU og grafikkkort. Dette oppsettet, eller et lignende i samme prisklasse er veldig mye ytelse for pengene.

Skal du absolutt holde deg under 4500 no matter what så ville jeg heller sett på muligheten til å gjenbruke ditt gamle kabinett om du har et fra før - eller din gamle harddisk f.eks. så frir du opp noen hundrelapper til å gå for en GTX 460 eller tilsvarende kort fra ATI. Jeg synes ikke man bør gå under denne prisklassen på grafikk-kort når maskinen er ment hovedsakelig til spillbruk.

-Stigma

Skrevet (endret)

ver.2

Kan prøve X2->X4

og kjøpe 2gb minne når komme 400kr

PS. Jeg vet at denne hovedkorten har CF, men er biligst med ACC i Dustinn

post-220024-1283000889,5673_thumb.jpg

Endret av Gjest
Skrevet

2gig er litt lite om du kjører vista/win7 plus relativt krevende spill i min mening, men det er jo også triviellt enkelt å legge til ekstra RAM i maskinen senere.

-Stigma

Skrevet (endret)

Skal prøve unlock x2->x4 for GTA4 (har masse feil),

og legge 2gb ekstra RAM i maskinen senere...

men resten skal høy/full, det er gtx460 1gb ver :devil:

Endret av Gjest
Skrevet

Dette da? :) Dette ser vel lovende ut? Kjører spill på fullt/høyt?

post-177420-1283017569,0758_thumb.jpg

Kjører Bfbc2, Cod, og gta ? :)

Pcn er rask? :p

Skrevet

så dette ser bra ut? :)

Det kjører det jeg nevnte over right? Spillene, på full/høy grafikk, også er pcn litt rask? ;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...