MrLuni Skrevet 22. juni 2003 Skrevet 22. juni 2003 Overskriften sier ein del... Det bynte å skje pluttseli ein dag. Eg må bruke real one player for å sjå filmer fordi der kan eg juster bilde størelse. Eg må sjå bilde på under 100% størelse og det r lite. Noen som veit om ei løsning? eller har samme problemt? Maskina restarter istaden for å slå seg av... <-- Eit anna problem..
LunarG Skrevet 29. juni 2003 Skrevet 29. juni 2003 Høyreklikk på Skrivebordet, og velg "Properties" eller "Egneskaper"... Velg "Settings" eller "Instillinger"... Klikk på "Advanced" eller "Avansert"... Velg arkfanen for skjermkort driverne du bruker... Det som skjer videre varierer ifra skjermkort til skjermkort, men man skal normalt ha instillinger for "Hardware Overlay"/"Video Overlay" eller "Overlapping" som det så pent heter på norsk... Her skal det finnes en "slider" for å velge Zoom nivå... Skru denne helt ned... Så vil alt vises i normal størrelse... Jeg vet ikke om det er dette som er problemet ditt, men det er en sånn typisk ting som kan skje EDIT: Ooops... La merke til i sig'en din at du har GeForce Ti4200... Om du da bruker nVidia's egne drivere, skal denne forklaringa i allefall lede deg rett til den instillingen jeg snakker om "Instillinger for overlapping"...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå