Gå til innhold

Er rekvisisjon det samme som fullmakt?


Chicco

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei. Når man tegner et bedriftsabo og ikke selv står som kontaktperson i brønnøysundregisteret så pleier i allefall min butikk å kreve en gyldig fullmakt, og en kopi av legitimasjonen din. Kan være at noen er mindre strenge enn dette, men vi gjør det for sikkerheten sin skyld. Ring evt. telenor bedrift og hør med de. Regner med at de har retningslinjene på plass

Lenke til kommentar

Hei. Når man tegner et bedriftsabo og ikke selv står som kontaktperson i brønnøysundregisteret så pleier i allefall min butikk å kreve en gyldig fullmakt, og en kopi av legitimasjonen din. Kan være at noen er mindre strenge enn dette, men vi gjør det for sikkerheten sin skyld. Ring evt. telenor bedrift og hør med de. Regner med at de har retningslinjene på plass

Ja, det er jeg som står som adm direktør/daglig leder på bsund. Så da kan jeg bare skrive en gyldig fullmakt om at "Ola Nordmann" kan tegne et Telenor Bedrifts abonnoment med fortaksnavnet mitt. Dette gjelder for kjøp av iPhone 4, jeg er veldig opptatt av at mine medarbeidere får den takken som trengs, derfor vil jeg at de skal få muligheten til å bytte ut telefon hvert andre år. Flere firmaer gjør dette, men siden jeg er bare i oppstartsfasen så var dette litt nytt. Takk for svar, og er dette den riktige måten ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...