Gå til innhold

Erfaring med PayEx


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Databasesystem hvor hver enkelt kunde har en profil med et eller flere tilknytninger med flere tjenester som skal synces mot et hovedsystem hvor da ting skal bli utført videre mot bunkerens system uten og nevne akkurat hva jeg bruker det til :innocent:

 

Feilen ligger i at PO (Payex) ikke alltid klarer og synce. Til tross for at admin i svergie sier at det skal gjøres sånn-å-sånn for at det ikke skal komme noenting i errorloggen og har vært hos oss i oslo for og se med egene øyne hva vi gjør(feil) så fungerer ting ikke. etter 3 år med konstant feilsøking og feilretting blir aldri ting 100%. Så feilen generelt er mangel på synk, og kraftig delay.

Også den mest fantastiske tingen, etter nye oppgraderinger hvor en feil kanskje har blitt diskutert og da skal bli utrettet, joda, da er det en annen ting som fungerte Før oppgradering som ikke lengere fungerer. *nice going PO*

 

Før så het jo PayEx Faktab, så ligger jo i navne at dem skal rasere (hvert fall på dansk :p)

 

så som bruker av systemet ser jeg frem til den dagen jeg kan brenne min RSA SecurID brikke og si farvel til PO.

Endret av lifetimeboy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...