Gå til innhold

Vil lage et eget oppsett for mail/WAP for å sende til telefoner?


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Har mange brukere med nokia telefoner (E serien) som bruker exchange mail og kunne tenke meg å lage et fast oppsett som jeg kunne sende på sms (eller lignende) slik at jeg slipper å forklare for hver enkelt bruker hvordan det gjøres over telefon(noe som viser seg å være svært vannskelig)! Er dette mulig??

 

Tusen takk for alle tilbakemeldinger..

 

Thomas

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Det må ikke være gratis, men det burde ikke koste så mye. For iphone tok det 2 minutter å finne en god løsning som er gratis og fungerer. Det burde være mulig å legge innstillinger til en telefon på en nettside som brukeren kan gå inn direkte fra telefonen og laste det ned fra, og fiks ferdig..

Lenke til kommentar

Hei,

 

Jeg har hatt en trial account hos RedOxygenen stund nå.

Jeg har fått ganske mange e-poster fra salgsavdelingen med spm om å inngå avtale.

Integrasjon med Outlook og telefon fungerer bra, men jeg er usikker på om det er verdt å gå inn på en slik avtale for meg som privatperson.

 

Jeg kan ikke finne en prisliste for Norge, men for andre land i Europa ligger det på ca 10c eller 8p.

 

Hadde egentlig tenkt å lage en egen topic om dette men siden det passet her kan jeg jo samtidig høre om noen har erfaringer og hva som er faktisk kostnad.

 

 

T.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...