Gå til innhold

Fungerer disse skjermene bra til Sapphire radeon HD 5870?


Waffelblatt

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg skal kjøpe meg to nye skjermer, og vurderer denne. Jeg har en litt gammel 19 tommer skjerm fra før av, det var derfor jeg fant en med 19"...

 

Mens jeg er i gang, fungerer denne med Sapphire radeon HD 5870?

(ja, jeg hvet at det sikkert er billigere på komplett, eller en annen nettbutikk, Men jeg orker ikke å få tak i kortet til min mor.)

 

Takk på forhånd ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei Waffelblatt.

 

Jeg antar at du kjøper 2 ekstra skjermer for eyefinity oppsett?

Har akkurat lagt inn noen topics på forumet ang dette og kan videreformidle den infoen jeg har fått.

 

Punkt 1: Pass på at "native" oppløsning på skjermen er det samme på alle 3.

Native oppløsning er den oppløsningen som skjermen kjører best i, og jeg tror alle 3 burde klare den samme for best resultat.

Punkt 2: Kjøp skjermer med smal kant. Jeg endte opp med 3 stk Dell g2410 og disse må jeg si at jeg er veldig fornøyd med kanten på. Litt vanskelig å finne frem på butikkene siden (nesten?) ingen beskriver størrelsen på kanten på skjermen. Jeg fant frem noen som så bra ut og googlet frem bilder av dem.

Punkt 3: Hvis du skal bruke eyefinity funksjonen MÅ du ha en aktiv DP-->DVI/VGA adapter. Disse er SVINDYRE!

Bestilte akkurat en fra mpx.no for 1095,- pluss frakt. Jeg er ikke sikker på om det går med en "ikke aktiv" adapter til windows bruk, men er 100% på at en aktiv adapter trengs til spilling.

 

Håper dette hjelper deg litt på vei.

 

Mvh

Martin

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...