Flusher Skrevet 18. august 2010 Skrevet 18. august 2010 Jeg har en alpine ida-x305 i bilen min. Bruker den sammen med min iPhone 3g, med siste firmware på alpine, samt iOS 4.0.2, dette funker helt fint. Men når jeg prøver å koble til en vanlig usb-minnepenn som jeg har fylt opp med mp3, så får jeg frem "no usb device" på spilleren. Jeg har prøvd å formattere usb-minnenpennen både med NTFS og FAT32 (tror det er FAT32 den skal være). Har lagt mp3 filene både i roten av pennen og prøvd med mapper med mp3, men får samme feilen uansett. Er det noe basic jeg ikke har fått med meg? Noen som kan hjelpe meg med dette?
nahojdat Skrevet 18. august 2010 Skrevet 18. august 2010 Prøvd en annen minnepenn? Har merket at enkelte spillere og minnepenner ikke vil samarbeide..
Flusher Skrevet 18. august 2010 Forfatter Skrevet 18. august 2010 Har prøvd 2 stk, en på 4gb og en på 16gb, same shit! Prøvd en annen minnepenn? Har merket at enkelte spillere og minnepenner ikke vil samarbeide..
nahojdat Skrevet 18. august 2010 Skrevet 18. august 2010 Jeg har hakket eldre (X-100) og den har godtatt alt jeg har koblet til så er ikke helt sikker på hva som kan være problemet (spesielt siden du allerede har testet forskjellige format). Slår du av spiller før du bytter om/plugger i?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå