Lille Meg Skrevet 21. juni 2003 Skrevet 21. juni 2003 SWG kommer ut om et par dager :-) Men det kommer ikke ut her før om et halvt år :-( Så jeg lurte på om det ville være mulig å bestille spillet hitover og spille det herfra: Internett er jo internett, uansett hvor man er. Så ville det være mulig?
Outlook Skrevet 21. juni 2003 Skrevet 21. juni 2003 SWG kommer ut om et par dager :-) Men det kommer ikke ut her før om et halvt år :-( Så jeg lurte på om det ville være mulig å bestille spillet hitover og spille det herfra: Internett er jo internett, uansett hvor man er. Så ville det være mulig? Joda, å spille det her i lille Norge her helt klart mulig Bare bestille det fra utlandet, importere, og så starte å spille.. Bleh, hvem orker vel å vente 6 måneder :o
Lille Meg Skrevet 21. juni 2003 Forfatter Skrevet 21. juni 2003 Men problemet blir om man er nødt til å registrere kontoen med addresse. Det er ikke noe problem å skrive inn en falsk addresse (hvem som helst har slektninger i statene), for den betaleren har en egen addresse, og den kan jo vær hvor som helst. Og når spillet kommer for salg i Eiropa, er det jo bare å oppdatere kontoen som om du hadde flyttet :-)
Outlook Skrevet 22. juni 2003 Skrevet 22. juni 2003 Hvorfor skal du fake adresse? Tror ikke det skulle være noe problem å bruke en Norsk adresse for formålet. Det er ihvertfall ikke min erfaring med spill jeg har importert før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå