Gå til innhold

Mad Catz nye Cyborg R.A.T. 9, 7, 5 og 3!


Anbefalte innlegg

hei!

jeg har akkurat kjøpt med R.A.T 7. virker som en grei mus.

men jeg ble veldig skuffet over programmvaren. "smart technology".

for når jeg skulle gå på katagorien "programming" så ble bare bilde hvit. har avinnstallert driverne og innstallert dem flere ganger, men dette hjalp ikke.

 

noen av dere som vet hva feilen er?

 

takk for alle svar! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var mange problemer rundt installasjonen av drivere og software til forgjengeren, Saitek Cyborg, også. Etter mye prøving og feiling kom jeg fram til at det er veldig viktig å installere drivere og software før man plugger i musen og tastaturet (jeg hadde både Cyborg mus og tastatur) for først gang.

 

Om du ikke gjør dette må du nok bare prøve å avinstallere driver og software et par ganger, deretter koble fra musen, koble til en annen mus, installere driver og software på nytt, og plugge i den nye musen etterpå.

 

Dette gjelder forsåvidt for en god del andre produkter også.

Endret av Meh.
Lenke til kommentar

takk for svar! ;D

 

men har prøvd i en halvtime nå og innstallere driverne of software med musen ukoblet til pcn. lastet ned drivere men der kommer det ikke "next" opp etter at man har plugget inn musen.

prøvde og installere alt for seg selv, men ga ingen fremgang :( skuffende for en mus til tusen lappen!

 

btw, vet ikke om dette har noe å si med denne musa er "black ops" edition. men det skal nå ikke være noe forskjell på drivere/software regner jeg med.

 

vet ikke hva feilen kan være.

post-200581-0-07943500-1292562184_thumb.png

Endret av J.I.Y
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

looohooohool, kom hjem idag. skrudde på pcn, hmmm.. hvorfor er musa bugga??? musepilen rørte bare litt på seg. så jeg restarta pcn og prøvde å skifte usb port. men neida. knappene funker,men ikke noe annet. virker som om at laseren er fuckt. flott! tusen kr på noe som bare varte ca en måned. wooohooo! waste

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...