Auren Skrevet 16. august 2010 Skrevet 16. august 2010 heisann! Skal en tur til USA og tenkte å bruke anledningen til å kjøpe meg ny laptop ettersom man får mer for pengene. Har sjekket ut ASUS G73JH, men den blir for stor i studentsammenheng. Hvilke pcer blir hakket under Asusen? Har sett på Acer TimelineX som og ligger i en rimelig prisklasse, men tenkte å kjøpe en litt kraftigere på grunn av at det blir billigere. Takk for svar!
Kakelagringsdirektivet Skrevet 16. august 2010 Skrevet 16. august 2010 alienware m11x har jeg selv planer mo og kjøpe i usa neste sommer, den er på 11 tommer men er virkelig en kraft plugg. Hvis 11" blir for lite har du jo alltids m15x som heller ikke ligger i en dårlig pris klasse.
Auren Skrevet 16. august 2010 Forfatter Skrevet 16. august 2010 Må si jeg likte begge disse! Spesielt M15X, med dollar på 6,2 kan det bli et hyggelig kjøp:)
Kakelagringsdirektivet Skrevet 16. august 2010 Skrevet 16. august 2010 Ja m15x er ett veldig godt valg, å i usa så er ikke prise npå disse så stive
Auren Skrevet 16. august 2010 Forfatter Skrevet 16. august 2010 Finner man denne i butikker eller må den kjøpes over nettet? Hvordan skal du kjøpe den?
Kakelagringsdirektivet Skrevet 16. august 2010 Skrevet 16. august 2010 du kan bestille den på nettet eller så kan du kjøpe den i butikker, husker ikke akkurat hvor nå men du skal få kjøpt den i butikken å
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå