Zera Skrevet 16. august 2010 Skrevet 16. august 2010 Trenger hjelp til kjøp av TV nevnt i tittel. Skal anskaffe en ny LCD TV, har maks 8000,- og bruke på denne. Størrelse 37-42 tommer. Skal primært brukes til spill og film. Er det bare å finne en Samsung i den prisklassen, eller har dere noen anbefalinger? Mvh Zera
emoyeni Skrevet 16. august 2010 Skrevet 16. august 2010 For 8000,- får du nå LED tv`er. Samsung er absolutt et alternativ. Under er linker til to andre alternativer som jeg ville vurdert: 1) Min lenke 2) Min lenke Ville kanskje spesielt kikket på nr.2 Phillips har ikke det feteste designet, men er veldig bra tv`er
Zera Skrevet 17. august 2010 Forfatter Skrevet 17. august 2010 For 8000,- får du nå LED tv`er. Samsung er absolutt et alternativ. Under er linker til to andre alternativer som jeg ville vurdert: 1) Min lenke 2) Min lenke Ville kanskje spesielt kikket på nr.2 Phillips har ikke det feteste designet, men er veldig bra tv`er Har tenkt på LED, men har lest at til den prisen er ikke belysningen like bra som, vel, den kan være. Kan lite om LED, dog, så dette kan være feil. Hvordan er lyden på LED TV-er? Har ikke planlagt å kjøpe eksterne høytalere i første omgang, selv om dette nok kommer etterhvert.
the_fire Skrevet 24. august 2010 Skrevet 24. august 2010 Kan ikke si noe på det du spør om lyden. Men LG 37" LED-TV 37LE5300 virker interessant, har fått god kritikk på Amazon.co.uk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå