Gå til innhold

Vaio eller Mac ?


Anbefalte innlegg

Jeg er student og ute etter ny laptop. + - 10 000,-

Det er en liten stund siden jeg kjøpte min nåværende pc, en hp pavillion 6000, og den har så og si krasjet tre ganger siden den gang...

Så nå tenkte jeg det var på tide å snart bytte ut den gamle, for jeg tar ikke sjansen på å miste masse dokumenter etc. igjen (har tatt backup av det meste nå, allikevel)

 

Jeg har sett på Vaio-seriene og de er virkelig lekre :D

Jeg var ute på Elkjøp og fikk anbefalt en 15" i Z-serien med blueray spiller, til 9 995. Det virket som en veldig spennende og kraftig pc, iallefall etter anbefalingen å dømme.

det eneste minuset for meg, var egentlig at den var nok så "tykk"...

Jeg hadde egentlig tenkt meg en ny laptop som var hakket tynnere enn den jeg har.

 

Er det noen som har peiling på Vaio? Og er det noen som er tynnere enn denne jeg har beskrevet? Jeg er ute etter en pc som skal vare lenge. og ikke krasje så fryktelig fort...

Batterilevetid er også viktig. Jeg har et ganske proffesjonelt speilreflekskamera, så pc'en kan gjerne være god til bilderedigering etc.

 

Da jeg allikevel er oppe i en såpass høy pris, kan jeg ikke komme utenom Mac.

(Macbook air er i en glimrende tykkelse, men synes det går utover spesifikasjonene...) Tenker da heller Macbook Pro i tilfellet.

 

Er det noen som kan hjelpe meg med noen anbefalinger? :)

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...